I dont know what I did in my previous life to deserve you as my daughter in this life time.. whatever it was, it must be incredible it had to end up with an incredible daughter like you, princess.. ๐Ÿ’‹

daughters are sweet but you’re the sweetest.
daughters are kind but you’re the kindest.
daughters are lovely but you’re the loveliest.
daughters have “happy birthdays” may yours be the happiest!

barakallahu fii umrik Zahra Mahdiyya.. ๐Ÿ™

On your birthday, remember: Mother daughters go together like donuts and holes. Like cupcakes and sprinkles. Like hotdogs and mustard. Hey, are you getting hungry? ๐Ÿ˜

I love you to everywhere and back Denok! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜

View on Path

even bad coffee is better than no coffee at all!

akhirnya minum kopi lagii ^^

beberapa waktu yang lalu memang sempet bikin janji buat gak ngopi lagi :mrgreen: dan berjanjilah sesuatu yang bisa kamu tepati!

ah akuuu gak bisa jauh jauh dari kopii.. jadilah saya berjanji untuk tidak berjanji pada sesuatu yang tidak dapat saya tepati! *halah*

 

ahhh saya dan kopi memang tak terpisahkan!

 

beberapa kali saat bisa milih saya pasti milih minum kopi dimana atau kopi apa, tapi.. tidak selalu bisa begitu! yadaripada enggak ngopi mending kopi encer juga saya minum dehhh!

@SMS

ah, mendadak kangen kopi talua di #KelanarasaMinang ini kopi enak!

Selamat milad kakak Ruzbi al hafizh.. Barakallahu fii umrik.. semoga selalu dilimpahi keberkahan Allah, kesehatan dan kebahagiaan fii dunnya wal akhirah.. aamiin ๐Ÿ™

Happy birthday to you my cute little bug,
You are my sweetest drug,
Just say ‘love you mommy’
And give me a little hug. ๐Ÿ’‹

View on Path

hola 30!

Today is my birthday.

Iโ€™m dedicating the day to celebrating myself, something weโ€™re not really taught to do all that much.

Iโ€™m celebrating me.

Not my accomplishments or anything remotely tangible. I am celebrating my life. Iโ€™m alive, and so are you (if you are reading these words). So here I am, cake in hand, another year older and I haven’t changed a bit. That’s great because I’m perfect just the way I am. haha!

I’ve got some good news and some bad news. The good news is that I get better looking every year. The bad news is that they say I’m gonna lose my memory as I grow older. lets say.. forget the past!

Here comes my birthday wishes:

Thank you, Allah.
for giving me another year of life.
Thank you for all the people who remembered me today
by sending cards, and letters, gifts and good wishes.

Thank you for all the experience of this past year;
for times of success which will always be happy memories,
for times of failure which reminded me of my own weakness and of my need for You.
for times of joy when the sun was shining,
for times of sadness which drove me to You.

Forgive me
for the hours I wasted,
for the chances I failed to take,
for the opportunities I missed this past year.
Help me in the days ahead to make this the best year yet,
and through it to bring good credit to myself,
happiness and pride to my loved ones. Aamiin.

Now, excuse me, i have a lot of candle to blow out.. ***

Happy birthday to Me!

Cuti (tidak) di Rumah Sajah

finally!
surat cuti saya ditandatangani..
kehebohan si cuma.. karena cutiku kalo gak diambil dikumpulin ada 33 hari! emejiiing bgt kaann..

jadi disinilah saya, cuti seminggu.

ngabisin cuti yang kalo gak diambil bakal hangus. awalnya sempet bete dan pengen ngajakin anak anak pergi kemana gituu.. ngilang beberapa waktu.. mengingat saya pinter banget kalo suruh ngehasut anak anak biar bolos sekolaahh :mrgreen:

lalu tetiba berubah pikiran karena mereka kyanya lagi seneng bgt sekolah, saya aja dirumah suruh purak purak jadi bu guru.. dan bu guru yang galak tentunyaa haha!

kan di sekolah gurunya udah baik baik siihh.. toh ini sekolah purak purak.. bu guru boleh lah maksa dikit.
hihihihihi..

bagian paling bikin saya mewek adalah ketika si-kakak pas jam (pura-pura) pulang sekolah bilang gini:

kakak: aku belom dijemput sama mamahku bu..
me: oh mamahnya ruzbi kerja ya?
kakak: iya. sibuk. repot.
me: itu pak sopir sudah datang, sini bu guru anter ke mobil.
kakak: kasih tau mamahku ya bu, aku pengen kayak temen temen aku di jemput mamahnya.

#jleb

lalu saya nangis meluk dia. maafin mamah ya sayang..

oke. selama mamah cuti, mamah yang anter jemput yaa nak..

BERITA DUKA CITA:

innalillahi wa inna ilaihi rojiun,
telah berpulang ke rahmatullah Bapak Warsono HS (Pakde, Mantan Kepala Security PT GMP) Semoga Allah menerima amal ibadah Almarhum, melapangkan kuburnya dan semoga keluarga yang ditinggalkan diberi ketabahan, Aamiin.

masih inget kacamata aviator nya Pakde yang dipake meski di dlm ruangan rapat belom lagi rambut nya.. beliau selalu mengingatkan saya akan Bapak Mbah Ko (kakek saya di kampung), tegas, berwibawa namun Penuh Kasih.. ya Allah sedih banget lohhh.. ๐Ÿ˜ญ – with anom

View on Path